Cajsas'

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Cajsa Eriksson - 23 november 2010 21:50

Hejhej!

 

Dagen har bara flutit på som ett vidunder med vingar, typ. Den har gått fort iallafall.. Det är synd, för eftermiddagen var great!

 

Började dagen kvart i sju och åt frukost, fixade mig, valde kläder, allt det där vanliga. Sen drog jag till skolan och valsade runt i 6,5 timme och gjorde nog inget vettigt, ahhaa. Jo, jag skrev på biologin och son, men det kunde jag unna Else och Frida. Även om Frida är en aning snurriiiiig.

 

Efter skolan tog jag tåget till Tierp och bussen till Karlholm med JP. Eller, han hoppade på i Skärplinge eftersom han går i skolan där... Tihihi. Hemma hos honom kollade vi film, haha. Fett sjuka filmer folk kommer på alltså... Helt sanslöst...

 

Men nu ska jag sova efter en bra dag. Och min hals är knas, så vet inte hur det blir med skolan och så imorgon...

 

God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards