Cajsas'

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Cajsa Eriksson - 15 november 2010 07:07

God morgon!

 

Förlåt att jag missat att blogga men jag har nog faktiskt inte riktigt haft tid den här gången! Så nu ska ni få en snabb genomgång av de tre dagarna, fredag - söndag.

 

Fredag:

Skolan, som gick hyfsat bra bortsätt från massa bråk på hemkunskapen. Efter det kom Gustav, vi va med pappa tills han skulle åka till pokerlokalen. Då kom Sofie och sen drog vi på nattbandyn. Jag va kvar till 00.00 ungefär och det gick bra för min klass. VI VANN!

 

Lördag:

Åkte till tierp vid 09.30 för att gå på Öppet Hus på Högbergs (obligatoriskt i 8:an). Mötte Dala, mycket trevligt. Han stod vid bygg och visade och snackade om det. Riktigt trevligt. Jag tog lappar om Vård och Omsorg och Barn och Fritid. Det passade liksom mig bäst, typ. Efter det va vi hos farmor hela dagen/kvällen tills jag åkte till karlholm/skärplinge och umgicks med kompisar. Sov där också, trevligttrevligt.

 

Söndag:
Farsdag! Jag åkte hem runt två och gick hem till mamma. Då va jag hemma vid kanske... 15.30? Och jag hann i stort sätt ta av mig skorna, äta en mandarin och sen skulle vi åka till mormor och morfar för att fira honom på farsdag. Min klantiga kusin ramlade i trappan på bron hos mormor och fick vända till akuten med axeln ur led... Så det blev bara jag, mamma, Mats, Moa, mormor, morfar, Ante och Tompa. Om inte Peter ramlat skulle vi blivit tre till...

 

 
Ovido - Quiz & Flashcards