Cajsas'

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Cajsa Eriksson - 22 november 2010 13:49

Hej på er !

 

Måste bara berätta att ni måste säga grattis till mig . Eftersom jag fick två sms idag om att jag hade namnsdag. Mycket trevligt . Hahha , det är Cecilia . Och det heter ju jag i andra namn , ytterst kul . Ett ganska fint namn , faktiskt ...

 

Jag har nyss kommit hem från skolan och sista timmen virkade jag en massa på elevens val - där valde jag syslöjd . Eftersom jag tycker det är lite skojsigt !

 

Nu på eftermiddagen kommer min sjuka lillasyster hem från fritids och mamma kommer också hem , eftersom jag ska till Uppsala och kolla på Harry Potter - Dödsrelikerna del 1 . Jag tror starkt att den är grym , den verkar grym !

 

Men nu ska jag inte blogga mer , för mer än detta har inte hänt idag !

 

  

En ny bild på mig , tagen i lördags kväll innan teatern :)

 

P U S S !

Ovido - Quiz & Flashcards