Cajsas'

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Cajsa Eriksson - 7 november 2010 22:32

God natt!?

 

Idag har varit en riktigt slapp dag, inte så mycket att skriva om den! Förutom att jag var i kyrkan i Tierp med konfirmationen och spelade upp drama på en gudstjänst, riktigt mysigt att sitta där faktiskt. Man kanske ska bli kristen på heltid?

Efter det tillbringade jag tid hos farmor med pappa och sen drog jag vidare till lokalen där pappa och några till spelade poker. För jag hade urtråkigt... Fick en gymnasievals-tidning av farmor, så jag har bläddrat i den, typ tre timmar?!

 

Nu på kvällen drog jag till Karlholms Vita Magasin och körde ett boxningspass med Annika och de andra hurtiga! Dock blev det inte mycket boxning, för Annika har skadat sig. Så vi körde bara ett rejält styrkepass, vilket känns redan nu! Vi fick slåss en liten stund i slutet innan stretchen, vilket var awesome.

 

Den bäste har bokat biljetter till Harry Potter, som jag ska kolla på den 22/11 med den bäste! Hur fett som helst. Jag tror starkt på att den är bra... ;)

 

Nu ska jag sova, så godnatt!

Av Cajsa Eriksson - 7 november 2010 22:07

God kväll!

 

Nu kommer bilderna från min kusins födelsedagskalas och släktkalas... Det var som sagt Halloween-tema, eftersom det var Alla helgona helgen i helgen. Myyyysigt värre...

 

  

Barnkalas tårtan! Jag skrev texten, hahahaha.

 

  

Släktkalas tårtan, jag gillar spindeln!

 

  

Jag måste säga att jag är nöjd med mitt verk!

 

  

Ungen ser fan sjuk ut ;o  

Ovido - Quiz & Flashcards